3 мая 2011 г.

Місцеве самоврядування

1 сесія V скликання рішення № 1 25 квітня 2006 року

Про підсумки виборів депутатів Карапишівської сільської ради
та визнання їх повноважень.


С П И С О К
депутатів Карапишівської сільської ради V (п‛ятого) скликання.

1. Багрянцев Леонід Олексійович, 12.04.1951 р.н., освіта – середня, механізатор
СТОВ «Агросвіт», проживає по вул. Котовського 28, член партії «Третя сила».
Виборчий округ № 8.

2. Бакаленко Лариса Володимирівна, 13.07.1972 р.н., освіта – середня, диспетчер
СТОВ «Агросвіт», проживає по вул. Косовського 8, член партії «Третя сила».
Виборчий округ № 10.

3. Басенко Анастасія Іванівна, 1.01.1964 р.н.,освіта – вища, стрілець ВОХР в/ч 0543,
проживає по вул. Чапаєва 108, позапартійна (від СПУ). Виборчий округ № 2.

4. Безпалий Петро Володимирович, 13.04.1954 р.н., освіта- середня, завідуючий
складом СТОВ «Агросвіт», проживає по вул Шульгівка 28, член партії «Третя сила».
Виборчий округ № 14.

5. Бойченко Сергій Михайлович, 23.11.1955 р.н., освіта – вища, заступник голови
СТОВ «Агросвіт», проживає по вул Ситника 192, член партії «Третя сила». Виборчий округ № 12

6. Бобокал Ольга Степанівна, 25.10.1956 р.н., освіта – вища, проживає по вул.
Жовтнева 36, член партії «Третя сила». Виборчий округ № 23.

7. Бондаренко Дмитро Вікторович, 7.10.1948 р.н., освіта – вища, слюсар по ремонту
газообладнання ВАТ «Київоблгаз», проживає вул.Ситника 78, член СПУ. Виборчий округ № 19.

8. Гаман Сергій Михайлович, 12.01.1963 р.н., освіта – середня, підприємець,
проживає по вул. Перемоги 107, член СПУ. Виборчий округ № 3.

9. Горбач Вадим Павлович, 1961 р.н., освіта – середня, охоронець СТОВ «Агросвіт»,
проживає по вул, Петровського 182, член партії «Третя сила». Виборчий округ № 13.

10. Засуха Іванна Іванівна, 1.11.1970 р.н., освіта – вища, тимчасово не працює,
проживає по вул. Головківка 17, член партії «Третя сила». Виборчий округ № 5.

11. Луценко Наталія Миколаївна, 25.08.1972 р.н.,освіта- середня, секретар
Карапишівської сільської ради, проживає по вул. Незалежності 52, позапартійна. Виборчий округ № 21.

12. Мельникова Світлана Михайлівна, 14.12.1966 р.н., освіта – середня, бухгалтер
СТОВ «Агросвіт», проживає по вул. Ситника 194, член партії «Третя сила». Виборчий округ № 18.

13. Мохонько Володимир Миколайович, 24.10.1966 р.н., освіта – вища, вчитель
Карапишівської ЗОШ I-III ст., проживає по вул Поштова 10. Виборчий округ № 9.

14. Мохонько Олександр Петрович, 25.02.1962 р.н., освіта – середня, тимчасово не
працює, проживає по вул. Перемоги 64, член ВО «Батьківщина». Виборчий округ № 4.

15. Мочалова Марія Іванівна, 5.12.1954 р.н., освіта – вища, лікар Карапишівської
Дільничної лікарні, проживає по вул. Незалежності 58, член партії «Третя сила». Виборчий округ № 22.

16. Нечупій Петро Іванович, 18.06.1947 р.н., освіта – вища, головний енергетик СТОВ
«Агросвіт», проживає по вул. Богуславська 79, член партії «Третя сила». Виборчий округ № 6.

17. Омельченко Любов Степанівна, 25.04.1955 р.н. освіта – середня, завідуюча
забійним цехом Агротехспілки «Україна», проживає по вул. Мічуріна 45, член партії «Третя сила». Виборчий округ № 16.

18. Парфенюк Дмитро Васильович, 23.10.1952 р.н., освіта – вища, тимчасово не
працює, проживає по вул. Незалежності 13, член партії «Третя сила». Виборчий округ № 7.

19. Петренко Володимир Васильович, 29.09.1965 р.н., освіта – середня, тимчасово не
працює проживає по вул. Набережна 53, позапартійний (від СПУ). Виборчий округ № 25.

20. Петренко Юрій Васильович, 5.05.1970 р.н., освіта – вища, підприємець, проживає
по вул. Першотравнева 67, позапартійний (від СПУ). Виборчий округ № 24.

21. Ситник Сергій Федорович, 19.02.1967 р.н., освіта – середня, черговий по станції «Карапиші», проживає по вул. Даниленка 4, позапартійний (від СПУ). Виборчий округ № 17.

22. Сосюра Світлана Іванівна, 29.05.1969 р.н., освіта – вища, вчитель Карапишівської
ЗОШ I-III ст., проживає по вул. Шульгівка 62, член СПУ. Виборчий округ № 15.

23. Тарасенко Катерина Василівна, 1948 р.н., освіта – середня, пенсіонер, проживає по
вул. Садова 29, член СПУ. Виборчий округ № 20.

24. Демиденко Олександр Васильович, 1970 р.н., освіта – середня, приватний
підприємець, проживає по вул.Котовського , член СПУ. Виборчий округ № 11.

25. Красієнко Василь Васильович,1960 р.н., освіта – середня, водій Миронівського
ЗВКК, проживає по вул.Кривошеї, позапартійний. Виборчий округ № 1.

Голова Карапишівської ТВК З.І.Крикун







1 сесія V скликання 19 травня 2006 року
Р І Ш Е Н Н Я № 2

Про підсумки виборів Карапишівського сільського голови
і визнання його повноважень.

На основі інформації голови Карапишівської сільської територіальної виборчої комісії з виборів депутатів місцевих рад та сільського голови Крикун З.І. про реєстрацію сільського голови с. Карапиші відповідно до ч. 1, ст. 77 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» та згідно ч.2 ст..46 та ч.1 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Карапишівська сільська рада

в и р і ш и л а:
1. Припинити повноваження сільського голови Журби Василя Івановича.
2. Визнати повноваження сільського голови с.Карапиші Даниленка
Олександра Юрійовича, 1965 р.н., освіта – вища, вчителя Карапишівської
ЗОШ I-III ст., проживаючого по вул. Матросова 3, позапартійного,
по єдиному одномандатному округу.

Сільський голова підпис

Штрихи до портрету
Даниленко Олександр Юрійович. 45 років. Закінчив Київський державний педагогічний інститут ім. О.М.Горького у 1989 році за спеціальністю учитель історії. Трудову діяльність розпочав у Олександрівській восьмирічній школі. Враховуючи педагогічну освіту та спортивні досягнення (чемпіон області 1987, 1988, 1995 та 2000 року), працював у різні роки, також, спортінструктором колгоспу, тренером Миронівської ДЮСШ та учителем фізкультури. З 19.05.2006 року – сільський голова с. Карапиші. В 2010 році закінчив Національну академію державного управління при Президентові України та здобув кваліфікацію магістра державного управління.
інформаційно-рекламна газета «Карапиші» № 3(12) березень2010 року.

1 сесія V скликання 19 травня 2006 року
Р І Ш Е Н Н Я № 7

Про утворення виконавчого комітету Карапишівської сільської ради
та його персональний склад.

Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 26 та статті 51 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” Карапишівська сільська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Утворити виконавчий комітет Карапишівської сільської ради та затвердити його чисельність в кількості 11 (одинадцяти) осіб.
2. Затвердити виконавчий комітет Карапишівської сільської ради в такому складі:
Даниленко Олександр Юрійович - сільський голова;
Луценко Наталія Миколаївна – секретар сільської ради;
Александров Григорій Леонідович – голова правління ВАТ КРП „Металіст”;
(виключений за рішенням сесії № 102-11-V від 20.09.07- підстави:пропуск засідань)
Даниленко Валентина Петрівна – голова СТОВ „Агросвіт”;
(виключена за рішенням сесії № 102-11-V від 20.09.07- підстави: пропуск засідань)
Луценко Микола Софронович – пенсіонер, голова вуличного комітету;
Мочалов Олександр Олександрович – головний лікар дільничної лікарні;
Пушняк Дмитро Васильович – дільничний інспектор міліції;
(виключений за рішенням сесії № 102-11-V від 20.09.07 – підстави: зміна місця роботи)
Руденко Сергій Васильович – виконавчий директор СТОВ „Агросвіт”;
Свистуленко Петро Павлович – директор Карапишівської ЗОШ I-III ст.
Сосюра Микола Вікторович – приватний підприємець;
Федоренко Валентин Романович – гол.вет. лікар;
Щербина Анатолій Леонідович.
(введений до складу виконкому за рішенням сесії № 102-11-V від 20.09.07)
Сільський голова підпис





31 сесія V скликання 06 серпня 2010 року
Р І Ш Е Н Н Я № 289

Про Статут територіальної громади села Карапиші

Керуючись положеннями Декларації про державний суверенітет України,
Акту проголошення незалежності України, Конституції України, Закону
України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконуючи волю територі-
альної громади, проявляючи повагу до прав, свобод, честі та гідності членів
територіальної громади Карапишівська сільська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити Статут територіальної громади села Карапиші.
2. Сільському голові забезпечити подання цього рішення до управління
юстиції Миронівського району для державної реєстрації.
3. Секретарю сільської ради забезпечити інформування населення про
прийняття даного рішення після його державної реєстрації.

Сільський голова О.Ю.Даниленко

За матеріалами газети «Карапиші» № 2(11) березен, № 3(12) квітень та
№ 4(13) травень 2010 року.



«ЗАРЕЄСТРОВАНО» «ЗАТВЕРДЖЕНО»
Миронівським районним Рішенням Карапишівської
управлінням юстиції сільської ради від
06.08.2010 р. № 289-31-V
Начальник управління
_____________________
( Протокол № ___ від
реєстр № ____________
від «___» __________2010 р.


С Т А Т У Т
ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ СЕЛА КАРАПИШІ



с. Карапиші
2010




З м і с т

Преамбула
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 1. Територіальна громада села Карапиші.
Стаття 2. Адміністративно територіальний устрій села Карапиші.
Стаття 3. Символіка села Карапиші.
Стаття 4. Пам’ятні дати територіальної громади села Карапиші.
РОЗДІЛ ІІ. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ МІСЦЕВОГО
САМОВРЯДУВАННЯ У СЕЛІ КАРАПИШІ
Стаття 5. Правові засади здійснення народовладдя у селі Карапиші.
Стаття 6. Організаційно-правові форми місцевого самоврядування
у селі Карапиші.
Стаття 7. Форми безпосереднього здійснення місцевого самоврядування
в селі Карапиші.
Стаття 8. Загальні збори.
Стаття 9. Місцеві ініціативи.
Стаття 10. Громадські слухання.
Стаття 11. Органи самоорганізації населення в селі Карапиші.
РОЗДІЛ ІІІ. ПРЕДСТАВНИЦЬКІ ТА ВИКОНАВЧІ ОРГАНИ
МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ У СЕЛІ КАРАПИШІ.
Стаття 12. Карапишівська сільська рада.
Стаття 13. Карапишівський сільський голова.
Стаття 14. Сесії Карапишівської сільської ради.
Стаття 15. Робочі органи Карапишівської сільської ради.
Стаття 16. Виконавчий орган Карапишівської сільської ради.
Стаття 17. Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування
села Карапиші.
Стаття 18. Відповідальність органів та посадових осіб місцевого
самоврядування села Карапиші.
РОЗДІЛ ІV. МАТЕРІАЛЬНА І ФІНАНСОВА ОСНОВА МІСЦЕВОГО
САМОВРЯДУВАННЯ В СЕЛІ КАРАПИШІ.
Стаття 19. Комунальна власність територіальної громади села Карапиші.
Стаття 20. Право власності на землю територіальної громади села
Карапиші.
Стаття 21. Планування та забудова території села Карапиші.
Стаття 22. Управління об’єктами державної власності у селі Карапиші.
Стаття 23. Бюджет села Карапиші.
Стаття 24. Місцеві податки і збори у селі Карапиші.
РОЗДІЛ V. ОХОРОНА ПРАВОПОРЯДКУ ТА КУЛЬТУРНОЇ
СПАДЩИНИ У СЕЛІ КАРАПИШІ.
Стаття 25. Охорона правопорядку у селі Карапиші.
Стаття 26. Охорона культурної спадщини у селі Карапиші.
ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ.
Стаття 27. Контроль за виконанням Статуту територіальної громади села
Карапиші.
Стаття 28. Внесення змін до Статуту територіальної громади села Карапиші.

Преамбула

Карапишівська сільська рада як повноважний представник територіальної громади села Карапиші, усвідомлюючи відповідальність перед Богом, Українським народом, Українською державою, попередніми, нинішнім та
прийдешніми поколіннями карапишан, проявляючи повагу до людини і
громадянина, прав, свобод, честі та гідності членів територіальної громади села Карапиші, піклуючись про зміцнення громадянської злагоди та забезпечення політичної стабільності у селі Карапиші, виконуючи волю територіальної громади села Карапиші щодо забезпечення належного життєвого рівня карапишан та покращення їх добробуту, керуючись положеннями Декларації про державний суверенітет України, Акту проголошення незалежності України, Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Загальної декларації прав людини, Європейської Хартії про місцеве самоврядування приймає цей Статут.

РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Стаття 1. Територіальна громада села Карапиші.

1. Територіальна громада села Карапиші є первинним суб’єктом
місцевого самоврядування, основним носієм його функцій та повноважень.
2. Територіальна громада села Карапиші реалізує свої владні
повноваження безпосередньо або через органи місцевого самоврядування та їх посадових осіб.
3. Територіальна громада села Карапиші має право вирішувати усі
питання місцевого значення, які пов’язані з життєдіяльністю членів територіальної громади села Карапиші, а також розвитком села Карапиші, які віднесені Конституцією та Законами України до відання місцевого самоврядування.
4. Територіальна громада села Карапиші створює належні умови для
діяльності органів самоорганізації населення.
5. Територіальна громада села Карапиші сприяє зміцненню громадської
злагоди, забезпеченню прав і свобод людини і громадянина, утворенню у селі Карапиші гідних людини умов життя, праці і відпочинку.
6. Громадяни України, які мешкають на території села Карапиші,
реалізують своє право на участь у місцевому самоврядуванні за належністю до територіальної громади села Карапиші, яка визначається без будь-яких обмежень і незалежно від їх раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, терміну проживання на території села Карапиші, мовної чи іншої ознаки.
7. Право на участь у прийнятті рішень з питань місцевого
самоврядування у селі Карапиші мають громадяни, яким чинним законодавством України надано право голосу.

Стаття 2. Адміністративно-територіальний устрій села Карапиші

1. Територія села Карапиші є складовою частиною території України.
2. Територію села Карапиші утворюють земельна площа та водні
поверхні, надра та повітряний простір в межах Київської області Миронівського району, погодженим з відповідними радами.

Стаття 3. Символіка села Карапиші.

1. Село Карапиші може мати власну символіку, яка визначається
Карапишівською сільською радою.

Стаття 4. Пам’ятні дати територіальної громади села Карапиші.

1. «___» __________ – прийняття Статуту територіальної громади села
Карапиші.
2. Порядок проведення сільських свят встановлює Карапишівська
сільська рада.

РОЗДІЛ ІІ. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ У СЕЛІ КАРАПИШІ

Стаття 5. Правові засади здійснення народовладдя у селі Карапиші

1. Відповідно до Конституції України народовладдя у селі Карапиші
здійснюється безпосередньо та через органи місцевого самоврядування.
2. Організаційно-правові форми здійснення народовладдя у селі
Карапиші встановлюються Конституцією, законами України, чинними міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких встановлена Верховною Радою України та іншими нормативно-правовими актами.

Стаття 6. Організаційно-правові форми місцевого самоврядування у селі Карапиші.

1. Первинним суб’єктом місцевого самоврядування і носієм усіх його
публічних прав є територіальна громада села Карапиші.
2. Місцеве самоврядування у селі Карапиші здійснюється
територіальною громадою сала Карапиші як безпосередньо, так і через Карапишівську сільську раду та її виконавчий орган.
3. Система місцевого самоврядування у селі Карапиші включає:
- територіальну громаду села Карапиші;
- Карапишівську сільську раду;
- Карапишівського сільського голову;
- виконавчий комітет Карапишівської сільської ради;
- органи самоорганізації сільського населення.
4. Члени територіальної громади села Карапиші мають право в установленому порядку організовувати і брати участь у загальних зборах, ініціювати розгляд у раді будь-якого питання місцевого значення, створювати органи територіальної самоорганізації населення.

Стаття 7. Форми безпосереднього здійснення місцевого
самоврядування у селі Карапиші

1. Територіальна громада села Карапиші безпосередньо здійснює
місцеве самоврядування шляхом:
- референдуму;
- виборів органів і посадової особи;
- загальних зборів;
- місцеві ініціативи;
- громадських слухань.
2. Порядок безпосереднього здійснення місцевого самоврядування у
селі Карапиші визначається законами України, цим статутом та рішеннями Карапишівської сільської ради.

Стаття 8. Загальні збори

1. Загальні збори у селі Карапиші є формою безпосередньої участі
членів територіальної громади села Карапиші у вирішенні питань місцевого самоврядування.
2. Загальні збори проводяться за місцем проживання членів
територіальної громади села Карапиші.
3. Рішення загальних зборів членів територіальної громади села
Карапиші, яке прийняте більш, ніж 100 учасниками таких зборів, вважається обов’язковим до розгляду на сесії Карапишівської сільської ради.
4. Ініціатори проведення загальних зборів, рішення яких буде
передано до розгляду ради, за 10 днів до дня їх проведення повідомляють Карапишівського сільського голову про питання, які будуть розглядатися на цих зборах, час і місце їх проведення.
5. Загальні збори жителів за місцем проживання можуть скликатися
Карапишівським сільським головою, Карапишівською сільською радою, виконкомом Карапишівської сільської ради, органами самоорганізації населення, депутатами Карапишівської сільської ради, ініціативними групами членів територіальної громади села Карапиші.
6. З розглянутих питань загальні збори приймають рішення більшістю
присутніх на зборах, відкритим або таємним голосуванням. Рішення загальних зборів жителів за місцем проживання підписується головою і секретарем зборів, а з питань що передаються на розгляд ради – усіма учасниками зборів, які підтримують прийняте рішення.

Стаття 9. Місцеві ініціативи.

1. Члени територіальної громади села Карапиші мають право
ініціювати розгляд у Карапишівській сільській раді в порядку місцевої ініціативи будь-якого питання, віднесеного Конституцією України, законами України та цим Статутом до предметів відання місцевого самоврядування у селі Карапиші.
2. Місцева ініціатива оформляється у вигляді письмово викладеної
пропозиції про розгляд відповідного читання чи прийняття певного рішення Карапишівською сільською радою.
3. Письмові пропозиції, передані на розгляд Карапишівської сільської
ради, повинні бути підписані не менш, ніж 10 членами територіальної громади села Карапиші.
4. Місцева ініціатива, внесена в установленому порядку на розгляд
Карапишівської сільської ради, підлягає обов’язковому розгляду цією радою на відкритому засіданні ради за обов’язковою участю членів ініціативної групи з питань місцевої ініціативи.
5. Рішення Карапишівської сільської ради прийняті з питань,
внесених на її розгляд шляхом місцевої ініціативи, оприлюднюються в порядку, що визначається відповідною радою при розгляді таких питань.

Стаття 10. Громадські слухання.

1. Члени територіальної громади села Карапиші мають право
проводити громадські слухання – зустрічатися з депутатами Карапишівської сільської ради, а також Карапишівським сільським головою та іншими посадовими особами місцевого самоврядування у селі Карапиші, під час яких вони можуть заслуховувати вказаних осіб, порушувати питання та вносити пропозиції щодо питань місцевого значення, які належать до відання місцевого самоврядування в селі Карапиші.
2. Громадські слухання з питань, віднесених до відання Карапишівського
сільського голови та Карапишівської сільської ради, проводяться не рідше одного разу на рік.
3. На громадські слухання, окрім ініціаторів їх проведення або їх
представників, запрошуються депутати відповідного виборчого округу, посадові особи місцевого самоврядування, представники органів самоорганізації населення, місцевих осередків політичних партій та громадських організацій, а також керівники підприємств і організацій, якщо їх діяльність пов’язана з питаннями, що обговорюються.
4. Пропозиції, які вносяться за результатами громадських слухань,
підлягають обов’язковому розгляду органами та посадовими особами місцевого самоврядування.
5. Виконавчі органи Карапишівської сільської ради надають допомогу
у підготовці та проведенні громадських слухань.
6. Про час, місце проведення та питання, які виносяться на громадські
слухання, члени територіальної громади села Карапиші сповіщаються не пізніше як за 10 днів до їх проведення.
7. Пропозиції за результатами громадських слухань вважаються
внесеними, якщо за них проголосувало більше половини учасників відповідних громадських слухань.
8. Про результати громадських слухань Карапишівська рада інформує
членів територіальної громади села Карапиші у десятидневний термін.

Стаття 11. Органи самоорганізації населення села Карапиші.

1. Органи самоорганізації населення є формою участі територіальної
громади села Карапиші у вирішенні окремих питань місцевого значення.
2. Ініціатива в утворенні органів самоорганізації населення належить
жителям відповідної території в межах юрисдикції територіальної громади села Карапиші.
3. Органи самоорганізації населення села Карапиші створюються у
формі вуличних комітетів. Жителі села Карапиші мають право створювати й інші органи самоорганізації.
4. Всі органи самоорганізації населення села Карапиші, незалежно від
розмірів території, на якій вони утворені та здійснюють свою діяльність, мають рівний правовий статус.
5. Органи самоорганізації населення села Карапиші сприяють
створенню умов для реалізації кожним карапишанином його невід’ємного права на участь у місцевому самоврядуванні, функціонують у взаємодії з територіальною громадою села Карапиші, її органами, об’єднаннями громадян, політичними партіями, а також розташованими на відповідній території підприємствами, установами, організаціями.
6. Порядок створення та діяльність органів самоорганізації населення
визначаються Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про органи самоорганізації населення», цим Статутом та рішеннями Карапишівської сільської ради.
7. Порядок надання дозволів на створення органів самоорганізації
населення та порядок їх реєстрації визначається Карапишівською сільською радою відповідно до чинного законодавства України.

РОЗДІЛ ІІІ. ПРЕДСТАВНИЦЬКІ ТА ВИКОНАВЧІ ОРГАНИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ У СЕЛІ КАРАПИШІ.

Стаття 12. Карапишівська сільська рада.

1. Карапишівська сільська рада є представницьким органом місцевого
самоврядування в селі Карапиші.
Карапишівська сільська рада є юридичною особою, має власну
печатку, рахунок в банку, може від свого імені набувати майнових і особистих майнових прав та нести обов’язки, бути позивачем і відповідачем в суді, господарському суді та мати інші реквізити і повноваження відповідно до законодавства.
2. Карапишівська сільська рада відповідно до статті 25 Закону
України «Про місцеве самоврядування в Україні» правомочна розглядати і вирішувати питання загальної компетенції та відповідно до статті 26 зазначеного Закону вирішувати питання виключної компетенції.
3. Порядок формування Карапишівської сільської ради визначається
статтею 45 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
4. Порядок організації і проведення виборів депутатів до
Карапишівської сільської ради проводиться відповідно до Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів».

Стаття 13. Карапишівський сільський голова

1. Карапишівський сільський голова є головною посадовою особою
територіальної громади села Карапиші і виконує повноваження, передбачені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».
2. Карапишівський сільський голова головує на засіданнях
Карапишівської сільської ради і очолює виконавчий комітет Карапишівської сільської ради.
3. Карапишівський сільський голова здійснює керівництво діяльністю
виконкому Карапишівської сільської ради, несе відповідальність за виконання ним функцій виконавчої влади та виконує відповідні повноваження.
4. Повноваження Карапишівського сільського голови можуть бути
достроково припинені в порядку і на умовах, визначених чиним законодавством України.

Стаття 14. Сесії Карапишівської сільської ради.

1. Порядок скликання та робота сесій Карапишівської сільської ради
визначається Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідним регламентом Карапишівської сільської ради.
2. Сесії ради проводяться гласно, у разі необхідності рада може
прийняти рішення про проведення закритого пленарного засідання.

Стаття 15. Робочі органи Карапишівської сільської ради.

1. Карапишівська сільська рада відповідно до Закону України «Про
місцеве самоврядування в Україні» утворює постійні та тимчасові контрольні комісії Карапишівської сільської ради.
2. Постійні комісії Карапишівської сільської ради обираються з числа
їх депутатів для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради та її виконавчих органів.
3. Тимчасові контрольні комісії обираються з числа її депутатів для
здійснення контролю з конкретно визначених радою питань, що належать до повноважень місцевого самоврядування.
4. Порядок формування, функції та організація роботи постійних
комісій, тимчасових контрольних комісій ради та інших робочих органів визначається Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Регламентом Карапишівської сільської ради та відповідними положеннями, що затверджуються радою.

Стаття 16. Виконавчий орган Карапишівської сільської ради

1. Карапишівська сільська рада має власний виконавчий орган, який
формується Карапишівською сільською радою відповідно Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
2. Власний виконавчий орган ради є підзвітним і підконтрольним
Карапишівській сільській раді.

Стаття 17. Акти органів та посадових осіб місцевого
самоврядування села Карапиші

1. Карапишівська сільська рада в межах наданих повноважень
приймає нормативні та інші акти у формі рішень.
2. Рішення Карапишівської сільської ради приймаються на пленарних
засіданнях більшістю депутатів від загального складу ради в порядку, встановленому Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».
3. Рішення Карапишівської сільської ради нормативно-правового
характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо радою не встановлено більш пізній строк введення цих рішень в дію. На вимогу громадян їм може бути видана копія відповідних актів органів та посадових осіб місцевого самоврядування.

Стаття 18. Відповідальність органів та посадових осіб
місцевого самоврядування села Карапиші

1. Органи та посадові особи місцевого самоврядування села Карапиші
несуть відповідальність за свою діяльність перед територіальною громадою села Карапиші, державою, юридичними і фізичними особами.
2. Притягнення до відповідальності органів та посадових осіб
місцевого самоврядування здійснюється на підставі Конституції України та чинних законів України.
3. Територіальна громада села Карапиші в установленному порядку
може порушити питання щодо дострокового припинення повноважень органів та посадових осіб місцевого самоврядування, якщо вони порушують Конституцію України або закони України, обмежують права і свободи громадян, не забезпечують наданих їм законом повноважень.
4. Порядок дострокового припинення повноважень органів місцевого
самоврядування села Карапиші та їх посадових осіб визначається Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».
5. Спори щодо поновлення порушених прав юридичних і фізичних
осіб, що виникають в результаті рішень, дій чи бездіяльності органів та посадових осіб місцевого самоврядування у селі Карапиші, вирішується в судовому порядку.

РОЗДІЛ IV. МАТЕРІАЛЬНА І ФІНАНСОВА ОСНОВА МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ У СЕЛІ КАРАПИШІ

Стаття 19. Комунальна власність територіальної громади села Карапиші.

1. Відповідно до Конституції України та чинного законодавства
України територіальній громаді села Карапиші належить право власності на рухоме і нерухоме майно, що знаходиться в комунальній власності, доходи сільського бюджету, а також майнові права, визначені відповідно до закону як об’єкти права комунальної власності.
2. Карапишівська сільська рада від імені та в інтересах територіальної
громади села Карапиші відповідно до чинного законодавства України володіє,
користується та розпоряджається об’єктами права комунальної власності, в тому числі може передавати об’єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, передавати в заставу.
3. Доцільність, порядок та умови відчуження об’єктів права
комунальної власності визначаються Карапишівською сільською радою відповідно до законодавства.
4. Об’єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені із
власності територіальної громади села Карапиші і передані іншим суб’єктам права власності без згоди територіальної громади села Карапиші або відповідного рішення ради, за винятком випадків, передбачених законом.

Стаття 20. Право власності на землю територіальної громади села Карапиші

1. Відповідно до Земельного кодексу України у комунальній
власності територіальної громади села Карапиші перебувають усі землі в межах села Карапиші, крім земель приватної та державної власності, а також земельні ділянки за межами села Карапиші, право комунальної власності територіальної громади села Карапиші на які посвідчено відповідними державними актами.

Стаття 21. Планування та забудова території села Карапиші

1. Карапишівська сільська рада відповідно до чинного законодавства
вирішує питання планування, забудови та іншого використання території села Карапиші шляхом розробки та затвердження генерального плану, детального плану, місцевих правил забудови, проектів забудови.
2. При плануванні та забудові території села Карапиші
Карапишівська сільська рада враховує державні, громадські та приватні інтереси.
3. Дозволи на будівництво об’єктів в селі Карапиші надаються
виконавчим органом Карапишівської сільської ради в порядку, визначеному чинним законодавством України та рішеннями Карапишівської сільської ради.

Стаття 22. Управління об’єктами державної власності у селі Карапиші

1. В управлінні органів місцевого самоврядування села Карапиші
можуть перебувати об’єкти державної власності, передані їм в установленному законом порядку. Органи виконавчої влади в селі Карапиші в межах, визначених Конституцією України і законами України, здійснюють державний контроль за забезпеченням і раціональним використанням державного майна, переданного в управління органам місцевого самоврядування села Карапиші.

Стаття 23. Бюджет села Карапиші

1. Бюджет села Карапиші – план формування та використання
фінансових ресурсів для забезпечення завдань і функцій, які здійснюються органами місцевого самоврядування та державної влади протягом бюджетного періоду.
2. Бюджет села Карапиші містить в собі надходження і витрати на
виконання повноважень сільського органу місцевого самоврядування. Ці надходження складають єдиний баланс бюджету.
3. Доходи сільського бюджету формуються за рахунок власних та
закріплених повноважень, 100-відсоткового відрахування податку на прибуток, податку на доходи фізичних осіб, плати за землю, місцевих зборів і обов’язкових платежів, які справляються на території села Карапиші.

Стаття 24. Місцеві податки і збори у селі Карапиші.

1. Карапишівська сільська рада може встановлювати, відповідно до
законодавства України, місцеві податки і збори, визначати їх розміри, порядок стягнення та надавати пільги окремим категоріям платників.
2. Кошти від місцевих податків і зборів зараховуються до бюджету
села.

РОЗДІЛ V. ОХОРОНА ПРАВОПОРЯДКУ ТА КУЛЬТУРНОЇ
СПАДЩИНИ У СЕЛІ КАРАПИШІ

Стаття 25. Охорона правопорядку у селі Карапиші

1. Охорона правопорядку у селі Карапиші здійснюється дільничним
інспектором та іншими правоохоронними органами відповідно до їх компетенції, визначеної чинним законодавством України.

Стаття 26. Охорона культурної спадщини у селі Карапиші

1. Культурна спадщина у селі Карапиші – сукупність успадкованих
людством від попередніх поколінь об’єктів культурної спадщини.


ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ.

Стаття 27. Контроль за виконанням Статуту
територіальної громади села Карапиші

1. Контроль за виконанням Статуту територіальної громади села
Карапиші здійснюють Карапишівська сільська рада, Карапишівський сільський голова та інші суб’єкти в порядку, передбаченому чиним законодавством України та рішеннями Карапишівської сільської ради.

Стаття 28. Внесення змін до Статуту територіальної
громади села Карапиші

1. Пропозиції щодо внесення змін та доповнень до Статуту
територіальної громади села Карапиші мають право вносити на розгляд Карапишівської сільської ради: Карапишівський сільський голова, депутати Карапишівської сільської ради, виконавчий орган Карапишівської сільської ради та члени територіальної громади села Карапиші шляхом проведення місцевого референдуму або здійснення місцевої ініціативи.
2. Рішення про внесення змін до Статуту територіальної громади села
Карапиші приймаються двома третинами голосів депутатів від загального складу Карапишівської сільської ради.






Публікації погляд

інформаційно-рекламна газета «Карапиші» № 3(12) березень2010 року.
Як бути місцевому самоврядуванню?

На це та низку інших актуальних питань, що стосуються нинішнього стану життя місцевої громади відповідає сільський голова О.Ю.Даниленко.
Штрихи до портрету45 років. Закінчив Київський державний педагогічний інститут ім. О.М.Горького у 1989 році за спеціальністю учитель історії. Трудову діяльність розпочав у Олександрівській восьмирічній школі. Враховуючи педагогічну освіту та спортивні досягнення (чемпіон області 1987, 1988, 1995 та 2000 року), працював у різні роки також спортінструктором колгоспу, тренером Миронівської ДЮСШ та учителем фізкультури. З 19.05.2006 року – сільський голова с. Карапиші. В 2010 році закінчив Національну академію державного управління при Президентові України та здобув кваліфікацію магістра державного управління.

- Олександре Юрійовичу, кілька слів про історію місцевого самоврядування та правові законодавчі акти, що регулюють його діяльність.
Україна має багаторічну історію місцевого самоврядування. Специфікою чи проблемою українського досвіду в цій сфері є те, що наша країна довгі сторіччя не мала власної державності. Зупинятися на тому, як українські міста в середньовіччі виборювали для себе привілеї самоуправління – «магдебурзьке право», не буду. А от з набуттям незалежності та державності, ми пройшли значний шлях з точки зору організаційних та правових засад, але досить малий, з позицій наповнення реальними справами.
- Конкретизуйте, будь-ласка.
З 1996 року законодавство України передбачає реальну здатність територіальних громад самостійно або під відповідальність органів місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України (ст. 140 Конституції та ст. 2 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»). За час роботи на посаді сільського голови переконався, що в Україні сьогодні відсутня реальна ефективна система взаємодії місцевого самоврядування з виконавчою владою та громадськістю. А в нашій ситуації - ще й з бюджетоутворюючим бізнесом. Про реформи в системі місцевого самоврядування говорять абсолютно всі політичні сили в нашій державі. Особливою проблемою є забезпечення конкурентоспроможності громади. Тобто вийти на такий рівень, щоб виконавчі органи місцевого самоврядування (особливо малих сіл) могли забезпечити повноцінне виконання функцій передбачених чинним законодавством. Всі прекрасно знають, що станом на сьогодні місцеве самоврядування фінансується за залишковим принципом. Частка бюджетних коштів, які виділяються на виконання місцевою владою власних повноважень не перевищує 7%. Для порівняння: у Данії громада розпоряджається 62% бюджетних коштів, у Польщі – 34%, у Словаччині – 28%. Наскільки мені відомо, пакет документів під реформу місцевого самоврядування був повністю готовий. Але хто і коли закладе необоротні основи, це питання.
- Зрозуміло. Для цього необхідне відповідне правове забезпечення та політична воля керівництва держави. Але наших людей цікавлять проблеми конкретної територіальної громади, тобто с. Карапиші?
Я чудово розумію як реально переконати жителів села, що влада працює – це постійне, в ногу з часом, надання послуг соціального характеру (сміття, світло, дороги і т.д.) Ми часто чуємо, що в нас добротне, європейське село. Добротне так. Але без належного місцевого самоврядування європейським йому ніколи не стати. Тому в 2006 році побудував свою програму, яка виходила із базових цінностей демократії, та намагаюся послідовно її реалізовувати.
Метою було підняти роль і значення місцевого самоврядування, забезпечити прозорість у прийнятті рішень. Актуальним на той час було створення рівних умов для відкриття малого бізнесу. Необхідно було підняти на відповідний рівень свободу слова та покласти край маніпуляціям інформацією. Таким чином взятий чіткий курс на утвердження верховенства права та відкритість і прозорість дій місцевої влади.
На останньому засіданні сесії я констатував факт, що ми досягли в цих питаннях точки неповернення.
Звідки така впевненість, що, наприклад, до 2006 року у нас була викривлена модель місцевого самоврядування? В той час як в 1994 році збудована церква, в 1996 – лікарня, до 2004 – мережа добротних магазинів, закладено парк Слави, на стадії завершення спорткомплекс і т. д. З 2006 року не реалізовано жодного соціального проекту. Само-собою напрошується запитання - кому потрібна Ваша відкритість і демократія?
В тому-то й питання, що місцеве самоврядування було відсторонене від прийняття послідовних рішень. Земельна ділянка під будівництво церкви виділялась ще рішенням правління колгоспу ім. Щорса. І не було б, мабуть, відомих подій навколо церкви, якби ініціатори пройшли спочатку легітимну процедуру прийняття колегіальних рішень через сільську раду.
Те ж саме з лікарнею (доречі, старі приміщення лікарні знаходяться у комунальній власності Миронівського району і до цих пір не списані), будинком культури, дорогами місцевого значення, вуличним освітленням, житловим будинком (16-кв.), відносно яких прийнято рішення загальних зборів АТ «Карапиші» про передачу в комунальну власність (ч. 8, ст. 31 Закону України «Про колективне сільськогосподарське підприємство»).
Я вже не говорю про спорткомплекс. Дехто говорить про швидку реалізацію цього проекту. Запевняю без чіткого встановлення власності (державна, комунальна чи приватна) це реалізувати нині не можливо.
Ні для кого не секрет, що в українських олігархів первинний капітал сумнівного походження. Хто був чи є при владі, мав чи має більші можливості взяти кредити під державні гарантії, чи під заставу майна, чи просто бюджетні асигнування, той це робив. Часи змінилися.
Тому не стоїть зараз питання започаткувати якийсь громіздкий соціальний проект. Питання в тому, яким чином реалізувати (легалізувати) ті проекти, які маємо. Необхідно приймати не одноосібні, а виважені колегіальні рішення. А тут дуже низька готовність до спільного розв’язання цих проблем. Звинувачення, образи та загальна недовіра.
Візьмемо хоча б останній закид стосовно доріг місцевого значення, які знаходяться на балансі у СТОВ «Карапиші», згідно рішення загальних зборів АТ «Карапиші». Згідно рішення загальних зборів АТ «Карапиші», вони мали б бути переданими у комунальну власність, але згідно договору оренди від 15.12.2005 року передані на утримання СТОВ «Агросвіт». Тому громада мала б контролювати виконання умов договору та дякувати підприємцям, які приймали посильну, активну участь в розчищенні снігу. А сільська рада, мабуть, має вживати відповідних заходів реагування до тих, хто не виконує умови договору. І як бути, в такому разі, з ямковим ремонтом місцевих доріг?
А чи потрібна відкритість у прийнятті рішень і потуги в реалізації демократичних принципів місцевого самоврядування люди мають визначитися на чергових виборах.
Так що ж нам чекати від місцевого самоврядування у майбутньому?
Я хотів би, що б ми не чекали, а приймали активну участь у його творенні. На жаль, поставлене питання чітко відтворює той стан громадської апатії і пасивності в суспільстві, який існує нині. І це зумовлено багатьма факторами. В першу чергу – правового характеру. Наприклад люди, які не встигли оформити право на спадщину у визначений законом термін, вирішують це питання у судовому порядку. Так само зі зміною форми власності у господарстві. Сільська рада має поставити на чіткий легальний правовий фундамент об’єкти соціального призначення (і не тільки їх). А потім концентрувати зусилля по об’єднанню наявних у громади ресурсів на їх утримання.
Економічного характеру. Відсутність на даному етапі можливостей для діяльності недержавних, некомерційних установ, що займалися б наданням комунальних та соціальних послуг населенню.
Психологічного характеру. Відсутність практики, усталених традицій і партнерських взаємин у процесі прийняття та реалізації рішень. На жаль, нині не знайдено у нас тих ідей чи проектів, які б стимулювали виникнення згуртованості жителів. Тому необхідно послідовно проводити роботу зі зміни стереотипу мислення у напрямку активізації власної участі по розв’язанню життєвих питань місцевого значення.
Організаційного характеру. Тут актуальним залишається необхідність дотримання процедур безпосереднього врядування. Тобто затвердження Статуту громади та положення про проведення загальних зборів, що дасть можливість на їх легітимне проведення, також на проведення громадських слухань, створення органів самоорганізації населення, реалізовувати місцеві ініціативи (до речі, за даними Мін’юсту тільки 14 % територіальних громад прийняли та затвердили Статути). Проведення таких заходів зменшить кількість загострених соціальних конфліктів, дасть можливість знаходити оптимальні шляхи у вирішенні нагальних громадських питань та оперативно реагувати на виклики життя в майбутньому.
Таким чином ми повинні підійти підготовленими до організаційної самостійності місцевого самоврядування, яка рано чи пізно буде реалізовуватися в Україні, так як нинішня деградація сільських територій підриває основи подальшого розвитку поселенської мережі.
Розмову вів А.Щербина
інформаційно-рекламна газета «Карапиші» № 5(14) березень2010 року.

http://www.kyiv.svoboda.org.ua/diyalnist/komentari/020420
Треба порадитись

27 травня 2010 року відбулася сесія Карапишівської сільської ради, куди було запрошено й мене як члена виконкому. На порядок денний було внесено ряд питань: про сільський бюджет на 2010 рік, про надання дозволу на розробку технічної документації, про визнання безгосподарними деяких об’єктів, що знаходяться на території Карапишівської сільської ради та різне. Не буду розповідати, які словесні баталії точилися навколо сільського бюджету, особливо в частині фінансування культури. Це буде темою окремого дослідження. Зверну лише увагу на проблему щодо визнання об’єктів безгосподарними. Безгосподарні об’єкти - це такі, що не мають власника (тобто ніхто за них не відповідає). Для того, щоб об’єкт перейшов у власність громади села (якщо іншого власника не існує), його треба спочатку визнати безгосподарним. І тільки через рік, якщо не з’явиться претендент на власність, приймається рішення про передачу безгосподарних об’єктів у комунальну власність. Здавалося б усе зрозуміло. Та не для всіх.
На території Карапишівської сільської ради знаходяться об’єкти, які не зареєстровані в Білоцерківському БТІ (згідно відповіді на запит сільського голови). Сюди належать нежитлова будівля на стадіоні, нежитлова будівля по вул. Горького (дитсадок) та нежитлова будівля по вул. Ситника (магазин). Деякі з них знаходяться в аварійному стані. А власника немає! Тому й потрібно було на сесії визнати їх безгосподарними, щоб аж через рік вони змогли стати коммунальною власністю.
Але депутати, представники однієї сили та працівники «Агросвіту», були категорично протии прийняття такого рішення. Мовляв, треба порадитися. Так і хотілося запитати: «З ким, шановні? Чи, бува, не з виборцями вашого округу?»


(Фото) А.Щербина


1 сесія VI скликання 09 листопада 2010 року
Р І Ш Е Н Н Я № 1

Про підсумки виборів депутатів Карапишівської сільської ради
та визнання їх повноважень.

Виборчий округ № 1 Даниленко Оксана Миколаївна
№ 2 Басенко Анастасія Іванівна
№ 3 Мінзар Валерій Васильович
№ 4 Пушенко Юлія Василівна
№ 5 Журба Василь Іванович
№ 6 Пархоменко Іванна Іванівна
№ 7 Багрянцев Леонід Олексійович
№ 8 Крикун Віктор Васильович
№ 9 Кондратюк Світлана Петрівна
№ 10 Демиденко Олександр Васильович
№ 11 Завиніченко Ірина Адамівна
№ 12 Горбач Вадим Павлович
№ 13 Загородній Андрій Олексійович
№ 14 Безпалий Петро Володимирович
№ 15 Омельченко Любов Степанівна
№ 16 Одарченко Тетяна Олександрівна
№ 17 Бойченко Сергій Михайлович
№ 18 Троценко Валентина Василівна
№ 19 Луценко Наталія Миколаївна
№ 20 Тарасенко Микола Васильович
№ 21 Мацола Валерій Анатолійович
№ 22 Петренко Дмитро Васильович
№ 23 Фощан Василь Іванович
№ 24 Ліщенко Валентина Володимирівна

Голова Карапишівської СВК М.С.Луценко


1 сесія VI скликання 09 листопада 2010 року
Р І Ш Е Н Н Я № 2

Про підсумки виборів Карапишівського сільського голови
і визнання його повноважень.

На основі інформації голови Карапишівської сільської виборчої комісії з виборів депутатів місцевих рад та сільського голови Луценка М.С. про реєстрацію сільського голови с. Карапиші відповідно т.. 79 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» та згідно ч.2 ст. 46 та ч.1 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Карапишівська сільська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Припинити повноваження сільського голови Даниленка Олександра Юрійовича.
2. Визнати повноваження сільського голови с. Карапиші Руденка Сергія Васильовича, 1963 р.н., освіта – вища, виконавчого директора СТОВ „Агросвіт”, проживаючого по вул. О.Ситника, 48, член партії Регіонів, самовисування, по єдиному одномандатному округу.

Сільський голова підпис

Біографічна довідка

Руденко Сергій Васильович народився 21 лютого 1963 року в с. Карапиші. Після закінчення місцевої середньої школи трудову діяльність розпочинав у 1980 році фрезерувальником Київського комбінату будіндустрії. У квітні 1981 року призваний на строкову службу до лав Збройних Сил СРСР, яка проходила в Афганістані. По червень 1983 року брав участь в бойових діях на території ДРА в складі десантно-штурмової механізованої групи м.Пяндж. Після демобілізації працював слюсарем в Карапишівській мехмайстерні Миронівської райсільгосптехніки
1983-1989 роки – навчання в Українській сільськогосподарській академії на інженерно-механічному факультеті. Після закінчення вузу працює в колгоспі ім. Щорса інженером-механіком. Далі – на різних керівних посадах в сільськогосподарських підприємствах села. З серпня 2001 року по 09.11.2010р. – виконавчий директор СТОВ «Агросвіт». У 2002 році С.В.Руденку присвоєно звання «Заслужений працівник сільського господарства України». З 1996 року по 2008 – голова ради ветеранів села Карапиші. В даний час член ради. З 1998 по 2010 рік незмінний депутат Миронівської районної ради. З 2010 року член Партії регіонів.
Одружений. Дружина – Наталія Олексіївна Руденко. Має двох дорослих синів.

Передвиборна программа

Шановні карапишани, дорогі мої земляки!
Село Карапиші – моя маленька батьківщина. В ньому народився, виріс, в ньому живу я і мої рідні та близькі. Я люблю Карапиші і карапишан, хочу щоб всі земляки жили тут в злагоді і добробуті. Маючи відповідний життєвий і професійний досвід, практичні навички господарювання, хочу спрямувати свої зусилля на вирішення найболючіших проблем нашої територіальної громади. Усвідомлюючи велику відповідальність перед карапишанами, робитиму все необхідне для того, щоб жителі села використовували своє право і спроможність в межах діючого законодавства через сільську раду вирішувати питання місцевого значення в інтересах територіальної громади.

Пріоритетними напрямами діяльності стануть:
- вирішення проблем соціально-економічного і культурного розвитку села, інших цільових программ з розвитку населенного пункту;
- залучення коштів підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, що розташовані на сільській території, коштів населення, а також бюджетних коштів на будівництво, розширення, ремонт і утримання об’єктів виробничої і соціальної інфраструктури, на благоустрій села та на заходи щодо охорони навколишнього середовища, зокрема:
- на впорядкування сільського адресного господарства з виготовленням табличок єдиного зразка із назвами вулиць та нумерацією будинків;
- на впорядкування і утримання сільських кладовищ;
- на прокладання і ремонт сільських доріг з твердим покриттям;
- на відведення місця для сільського сміттєзвалища;
- сприяння розвитку малого та середнього бізнесу, залучення інвестиційних проектів для села, які спрямовуватимуться на створення нових робочих місць для карапишан та забезпечуватимуть нові надходження коштів до сільського бюджету;
- організація матеріально-технічного та фінансового забезпечення сільських закладів освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту, а саме:
- реконструкція каналізаційної системи водовідведення в загальноосвітній школі;
- вирішення будівництва автономної енергозберігаючої котельні для опалення приміщень загальноосвітньої школи;
- вирішення питання підвозу дітей до сільського дитячого садка та загальноосвітньої школи за загальнодержавною программою «Шкільний автобус»;
- перекриття даху сільського дитячого садка;
- забезпечення фінансування для утримання місцевої служби швидкої медичної допомоги при Карапишівській дільничній лікарні та відкриття в ній аптечного кіоску;
- відновлення роботи сільського історико-краєзнавчого музею;
- поліпшення матеріально-технічної бази будинку культури для забезпечення роботи колективів художньої самодіяльності та проведення дозвілля і відпочинку молоді та дорослих;
- завершення будівництва та введення в експлуатацію спортивно-оздоровчого комплексу;
- встановлення потрібних для населення видів житлово-побутових послуг, що надаватимуться сільським комунальним підприємством за доступними тарифами;
- облаштування в центрі села ринку для торгівлі товарами повсякденного попиту;
- вирішення зручноо для карапишан місця розташування сільського відділення поштового зв’язку поруч з відділенням ощадного банку в приміщенні сільської ради;
- вирішення проблем з прав власності та з прав користування земельними ділянками фізичних та юридичних осіб. Для цього планую зробити наступне:
провести розмежування земель приватної, комунальної та державної власності;
вирішити питання видачі державних актів на земельні ділянки працівникам та пенсіонерам соціальної сфери;
сприяння вирішенню відповідно до законодавства питань про надання допомоги на соціальний захист інвалідів, учасників бойових дій, ветеранів війни, сімей загиблих, інвалідів з дитинства, багатодітних сімей, самотніх громадян похилого віку, дітей, що залишилися без батьківського піклування;
- здійснення заходів щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів членів територіальної громади. Для цього планую наступне:
відновити роботу громадського формування з охорони та підтримання правопорядку в селі,
налагодити тісну співпрацю та сприяння діяльності органів суду, прокуратури, юстиції, служби безпеки, внутрішніх справ та адвокатури,
створити сільський осередок дружинників з патрулювання і відстеження на території села дотримання його мешканцями законності та правопорядку.

За матеріалами газети «Карапишівська правда» за жовтень 2010р. №10(12)



1 сесія VI скликання 09 листопада 2010 року
Р І Ш Е Н Н Я № 4

Про обрання заступника сільського голови

Відповідно до п. 4.1 ст. 8 „Регламенту Карапишівської сільської ради шостого скликання” та на основі інформації голови сільської ради Руденка С.В. про обрання заступника сільського голови, який працюватиме на громадських засадах і до складу апарату сільської ради не включається для отримання заробітної плати сільська рада

В И Р І Ш И Л А:

Затвердити посаду заступника сільського голови та обрати заступником Журбу Василя Івановича на громадських засадах і до складу апарату сільської ради не включати для отримання заробітної плати.

Сільський голова С.В.Руденко



1 сесія VI скликання 09 листопада 2010 року
Р І Ш Е Н Н Я № 6

Про утворення виконавчого комітету Карапишівської сільської ради
та його персональний склад.

Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 26 та статті 51 Закону України
„Про місцеве самоврядування в Україні” Карапишівська сільська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Утворити виконавчий комітет Карапишівської сільської ради та затвердити його чисельність в кількості 11 (одинадцяти) осіб.
2. Затвердити виконавчий комітет Карапишівської сільської ради в такому складі:
Руденко Сергій Васильович - сільський голова;
Луценко Наталія Миколаївна – секретар сільської ради;
Даниленко Валентина Петрівна – голова СТОВ „Агросвіт”;
Мочалов Олександр Олександрович – головний лікар дільничної лікарні;
Коваленко Олег Павлович – дільничний інспектор міліції;
Пушняк Валентина Петрівна – завідуюча дитячим садком «Колосочок”;
Свистуленко Петро Павлович – директор Карапишівської ЗОШ I-III ст.
Петренко Володимир Васильович – приватний підприємець;
Федоренко Валентин Романович – гол. вет. лікар;
Пастушенко Анатолій Васильович – голова ради ветеранів;
Кирилюк Олександр Миколайович – юрист.

Сільський голова С.В.Руденко

Комментариев нет:

Отправить комментарий